EMULGEÁTOR

Megvan az új kedvencem: az Olivem 1000 emulgeátor. Igaz, hogy új és még háromszor használtam, de úgy tűnik, nagyon beválik.

Mi is ez? olivaolajból készülő, O/V típusú, új generációs önemulgálószer. Könnyű, finom textúrájú krémeket lehet vele keverni. Nem tesztelték állatokon (hálistennek ma már ez a természetes!), nem irritatív. Nagyon egyszerű alkalmazni, nem szükséges további segéd-emulgeátor. 2-8%-ban használható.  Az olajfázisban kell felolvasztani, és úgy tűnik elronthatatlan. Bár majdnem sikerült. Dupla adag krémet kevertem, és a recept szerint mindent dupláztam - kivéve az emulgeátort. Aztán, mikor elkezdtem összekeverni, rá is jöttem rögtön. De semmi baj, kivettem egy kis kanálnyit a félkész krémből és a maradék Olivemet ebben melegítettem fel. Innentől ugyanúgy folytattam. Egy baj van, 24-48 óra amíg a végső konzisztenciája kialakul, és a türelem nem jellemző rám.