Iskolafű - mi az?

Nemrégen nagyon-nagyon kerek születésnapomra kaptam a családomtól utalványt egy wellness szállodába. Úgy gondoltam, akkor nagyon ideje lehet a szépülésnek - már amit még lehet a hozott anyagból. Így beneveztem a legdrágább  XXX nevű arckezelésre, ami ránctalanítást, botox hatást ígért. Természetesen nem mindegy, mit kennek rám, így végig kérdeztem a hatóanyagokat és a protokolt. Ismeretlen volt nekem az iskolafű nevű növényi anyag, amit egyébként ampullából a ráncokra közvetlenül vitt be. A kezelést végző nem tudta a latin nevét, de megígérte, ha végzünk, megnézzük a kézikönyvében. Maga a kezelés kellemes volt, úgy érzem, hogy jól érzi magát a bőröm is azóta. Na szóval a végén megnéztük, és mi az az iskolafű, vagy zsibbasztófű?

Az ACMELLA, bizony!  Ez az:



Az acmellát én eddig is imádtam, igaz, csak krémekbe kevertem. Most, hogy ilyen drága, professzionális kozmetikumokban is találkoztam vele, vérszemet kaptam. Most recepteken gondolkodom, hamarosan jövök új ötletekkel.

Addig nézd meg itt>>