Meglepetés csomag

2013-05-23 19.42.25.jpgSajnos pocsék fotó lett, ezért magyarázattal tartozom, mi is ez a csomag:

Ma Casale-tól kaptam csomagot, amiben két szappan van. Casale a lukreciakencei.hu oldal törzsgárda tagja. Szappanokat, házikencéket készít. Az ajándékot pedig azért küldte, mert elkészítette az én dezodor receptemet, és nagyon bevált. Ez eddig magánügy, de én úgy gondoltam, megosztom Veletek az örömömet.

Annyira kedves és annyira léleksimogató, hogy valaki ennyire szeret adni és örömet szerezni másoknak! (Mert nem én vagyok az egyetlen, aki ilyen ajándékot kapott) Köszönöm Neki!

A szappanok írás közben itt illatoznak mellettem: after eight a frissítő mentolos illattal és narancsos- csokoládés. Sajnos ennek szállítás közben letört kissé a narancs bóbitája. Nemcsak illatosak, hanem szépségesek is. Igazi szeretetbonbon.

Címkék: szappan