Cukorgyanta

Szeretek mindent kipróbálni. Ez természetes is, máskülönben hogy írnék akkor a termékekről?

Szóval kipróbáltam a cukorgyantát is. Naggyooon merész kísérlettel csak az egyik lábamon, a másikat pedig a megszokott epilátorral szőrtelenítettem. Nagy baj nem lehet, gondoltam, meg amúgy is szinte mindig nadrágban járok.

wax.jpg

Természetesen a használati utasítás szerint jártam el.

A tapasztalataim: érdemes inkább vízfürdőben meglangyosítani. Mikróban hamar túlmelegedhet és forró meg túl folyós lesz. A szokással ellentétben a száliránnyal ellentétesen kell felkenni. Pár pillanat után a vászoncsíkkal a növekedési iránynak megfelelően lerántani. Egy területen nekem kezdetben többször kellett ismételni, mire teljesen eltávolított mindent. Szokatlan a használata, vagyis meg kell szokni. Viszont nagyon könnyű lemosni a maradékot és a vászoncsíkokat. Az arab nők nem használnak csíkokat a lehúzáshoz, csak mint a gyurma, a gyantát "gömbölyítik". Ezt nekem még gyakorolni kell.

Mindenképpen fogom használni, ugyanis eltelt kb. 2 hét, és az egyik lábam még mindig sima (kitalálod, melyik?), a másik már kissé borostás. Na és előnye még a cukorgyantának, hogy nem gyulladt be, nincs szőrbenövés a technikájának köszönhetően. 

Úgy gondolom, az arc / bajusz gyantázáshoz is jó lehet, mert nem kell megvárni amíg fél centi lesz a szőrszál. Bár azt nem tudom, olyan kis területen hogy lehet boldogulni a vászoncsíkkal. Aki kipróbálta, írja meg lécci.

Fiatal korom borzalmas élményei közzé tartozik a gyantázás. Nem volt nagy választék, a kozmetikusok által használt gyantával lehetett otthon is szőrteleníteni. A barátnőmmel és egy üveg borral tartottunk gyantapartikat. Máig emlékszem a levakarhatatlan maradék gyantadarabokra, meg jó pár tönkretett lábasomra. Ilyen keserves korszak után tényleg leginkább ez tetszett a cukorgyantában, hogy simán leöblíthető.

Cukorgyanta kapható  itt>>