Téli testápoló

Kedvenc téli testápoló receptemet a dupla shea, már közzétettem itt a blogban is, a Lukrécia kencéin is. Nem véletlenül, mert könnyű elkészíteni, viszonylag kevés alapanyag kell hozzá, és atombiztosan sikerül mindig. Én télen szoktam használni, de végül is semmi akadálya egész évben kenni.

Most annyit változtattam rajta, hogy az Emulgeáló viasz helyett 5 g Easy mix silket használtam. Amúgy is próbálgatom ezt az emulgeálószert, új ugyanis a webáruházban. 

Na akkor most megosztom a tapasztalataimat róla. Könnyű használni, szépen összeállt a krém, fényes és jól kenhető. Kissé sűrűbb lett a szokásosnál. Az eredeti recept szerint inkább lotion, flakonba szoktam tenni. Most inkább tégelybe tettem és jól tettem.

Az Easy mix silkkel még egy krémet készítettem eddig egy barátnőmnek, akinek speciális bőrproblémái vannak. A visszajelzése szerint az is jól sikerült.

Update 2017. január

Hát igen, ez egy jó recept, és amint kedves vásárlónk írta, variálni is lehet:

"Most jutottam hozzá, hogy a dupla sheavajas testápolót megcsináljam. Igaz, sheaolajom nincs itthon, ehelyett kókuszolajat tettem bele, mert kb. hasonlónak tűnt az olvadási pontjuk.
De ezenkívül mindent ugyanúgy, ja a Costgard helyett Rokonsalt használtam.
Ezt  emulgeáló viasszal készítettem, a többi azért maradt �
Gyönyörű habos állagú krém lett belőle, még egy lágyabb állagú alapkrémnek is jó lenne, annyira sűrű lett.
Köszönöm szépen a receptet, egyelőre csak a kezemre kenegettem, este lesz a főpróba testápolóként.
Üdv: Kata �"