Sucragél

Régen jelentkeztem, bizonyos okok miatt rengeteg egyéb munkám van. Ez egy régebbi poszt, remélem nem veszitek zokon, hogy most teszem fel. Annyira nem reklám, hogy közben el is fogyott a Sucragél. Na, de lesz hamarosan. Ja, és a posztban említett testradír isteni lett. Erről legközelebb. 

Töröm a fejem a karácsonyi ajándékokon. Hamarosan ötletekkel jelentkezem.

És akkor a poszt:

Új emulgeátor érkezett a Naturkence webáruházba. Most próbálgatom én is, hogyan is kell használni.

Sucragélt és a receptet  itt >> találod. 

Szerettem volna az ott látható bőrradírt elkészíteni, de nincs kivimagom. Na ez lesz az új beszerzés majd.

Szóval, egy arclemosót készítettem el.

A hozzávalók:2013-07-17 17.29.05.jpg

Ricinusolaj, mandulaolaj, E vitamin, Sucragel és illóolaj - én most csak gerániumot használtam. A pontos receptet megtalálod a webáruházban.

Most csak a tapasztalatokról:

Először a Sucragélt kell kevergetni erősen, és kocsonyás-géles lesz:

2013-07-17 17.36.53.jpgAztán lassan adagolni az olajakat, mint ha majonézt készítenénk.

2013-07-17 17.37.28.jpg

2013-07-17 17.42.37.jpg

Ez igazából egy olajos gél lett.

Egyéb tapasztalat: könnyű dolgozni vele, így hogy még melegíteni sem kell, secperc alatt össze lehet dobni. Viszont kell egy gyors fordulatszámú keverőeszköz, mert tényleg naggyon-naggyon kell keverni.

Holnap testradírt fogok készíteni vele. Az ajándék lesz, így a szépség is fontos, sárgarépa olajjal kap majd egy kis színt.