Nagypapa ekcémája

  Nemrégiben az egyik nagypapának ekcémája lett, ami nagyon zavarta. A lehető legegyszerűbb és leggyorsabb krémet készítettem el neki: én csak egyharmados krémnek hívom.

1 rész sheavaj

1 rész kakaóvaj

1 rész olaj - ez szabadon választható, a problémának megfelelően, vagy egyszerűen egy alapolaj.

Én most a babassu olajból tettem hozzá, az kiváló az ekcémás, neurodermatitiszes, hámló bőrre. Vízfürdő felett felolvasztom a kakaóvajat, hozzáteszem a sheát és az olajat. Nem kell magas hőmérséklet, éppen csak összeolvadjon. Kisméretű habverővel jól fel kell verni. néhány percre a mélyhűtőbe tenni, hogy gyorsabban hűljön, közbe néha megkeverni alaposan. Persze én mindig a mélyhűtőben felejtem és kezdhetem előlről. Ha mégsem, akkor kész is vagyunk. Egy napig érdemes állni hagyni.

A lényeg: pár nap alatt elmúlt a nagypapa ekcémája.

Szép hetet mindenkinek az első igazán iskolai héten!