Kézkrém vagy lakklemosó?

Valami érdekes történt, és nem tudom megfejteni. Ritkán használok körömlakkot, évente kb. kétszer. De néha van olyan esemény, amire a hozott anyagból az ember igyekszik a legjobbat előállítani. Szóval lakkoztam, majd száradás után bekentem a kezemet kézkrémmel, alaposan bemasszíroztam, és egyszer csak azt vettem észre, eltűnt a lakk! Jó, gondoltam mégsem száradt meg, vagy már ócska, stb. Ismét lakkozás, majd az esemény múltával másnap gondoltam teszek egy próbát, elő a kézkrém - és láss csodát, megint lejött a lakk. Holnap veszek egy új körömlakkot és ismét próbálkozom. Miért érdekes ez az egész? Mert a kézkrémet én kevertem és nagyon jónak gondoltam eddig, és az egész jelenség okát nem tudom. Ja, ez most antireklám, de VALAKI hátha okosabb,

A kézkrém: mandulaolaj (és még egy olaj, amire nem emlékszem, ami éppen bontott volt, lehet egy kis argán volt), sheavaj, Emulsan, cetilalkohol, glicerin és rózsavíz, optiphen tartósító. Nagyon jó állagú lett és eddig szívesen használtam, kb. 1 hónapos.

Lehet, hogy inkább átcimkézem bio acetonmentes lakklemosónak!