Mit használok?

Sokan kérdezik tőlem, hogy én használom-e a webáruházban levő kozmetikumokat. Naná, persze hogy. Nem csak azért mert anyagilag jobban járok, hanem mert mindent muszáj kipróbálnom és meggyőződnöm a hatásosságukról. És meg is vagyok győződve. Másik megfigyelésem, hogy sokkal kevesebbet kell használni ezekből a természetes és tiszta készítményekből. Nincs szükség reggel-este vastagon krémezni, mint régebben. Arckrémet pl. csak reggel használok. Testápolót pl. hetente.

Na most felleltároztam a fürdőszobát, nézzük mit használok:

fogkrém - én a dr.Hauschka sós fogkrémét szeretem a legjobban.

szappan - ez változó, mikor milyen van, leginkább valamelyik kecsketejes.

hajmosás- igen, a rhassoul agyag a kedvencem, néha a dr.Organic vagy Bentley gránátalmás samponja. Pasi viszont nem vacakol agyaggal, ezért a férjem a Bema olasz bio sampont használja

hajápolás - kb. 1-2 hetente olajos pakolás ( a kedvenc összeállítás: zapota olaj + argánolaj + ximenia), de ez is változik.

dezodor - szintén dr.organic gránátalmás vagy aloés dezodora, de ha van időm, akkor saját készítés (lukrecia.hu recept).

testápoló - kb. minden testrészemre más, de kb. hetente egyszer elég: a Swazi Secrets Marula & shea testápoló az alap. Most a százszorszép olajos dekoltázs - mellápoló krémet is használom a megfelelő testrészemre. Ha a naptól, harisnyától, stb. nagyon kiszárad a lábam, sima sheavaj-kakaóvaj-vadrózsa olajos krém jön. Kézkrémet szintén én keverek shea alapon, és még bele ami éppen fel van bontva. Körömápoló - egy elfogyott Aromax körömápoló ecsetes üveget egyszerűen argánolajjal töltöttem fel.

Nézzük a szebbik felemet: erre szokták erős eufemizmussal az érett bőr kifejezést mondani. Éjszakára csak arctisztítás után bio rózsavízzel átkenem a képemet. Még a Hauschkánál tanultam és be is jött, hogy éjszaka dolgozzon a bőr természetes mechanizmusa, ne tömjük el kenőccsel. Arclemosó a Biola kökényvirágosa. Szemfesték lemosásra a mandulaolaj tökéletes. Mostanában reggel jön a két új kedvencem: az acmella ránctalanító krém és a koffeines szemzselé. Néha a szempillákra (ami sose volt dús) ricinusolaj. Ezeket most annyira szeretem, hogy félretettem az eddig használt Sankofa arckrémet ( a webáruházban ez nincs pillanatnyilag, enyém az utolsó, bee). Kb. 8-10 naponta marula vagy ximenia olajjal kenem be a képemet. Előtte a Chioccolatina mélytisztító maszk (kaolin, rhassoul agyag, alga por, feketenadálytő, stb). vagy papaya olajos tisztító maszk.

Azt hiszem nem maradt ki semmilyen testrészem.

Hát ennyi, nem is minden saját termék. Nekem ez így bevált, ha utána számolunk nem is kerül olyan sokba, de sokáig elég egy adag. Az extra érzékeny, kényes bőröm évek óta jól van, nem vagyok ekcémás, kiütéses, pöttyös. A ráncaim a koromnak megfelelőek - vagy kicsit kevesebb van.

utóirat: acmella kivonat az Erno Laszlo luxuskozmetikumokban van (70-80.000.- Ft). Ugye mennyi pénzt megspóroltam?