A jó kencereceptet meg kell becsülni!

Egy kedves vásárlónk, Kata írta ezt a levelet. Hozzájárulásával közlöm, és ugyan előtte és utána is váltottunk levelet, de ez a lényeg:

"Igéretem szerint jelentkezem. Végre volt időm ma krémet készíteni, már nagyon vártam erre. Őszintén megmondom, hogy az Olivemet és az Ewaxot nem mertem használni, mert féltem, hogy elrontom az új alapanyagokkal a krémet. Így az Emulsant használtam, ami a bevált emulgeálószer.

Ha legközelebb nekiállok, ami hamarosan lesz, jön a Karácsony és ajándékozni is szoktam krémet, akkor merész leszek. Hogyan kell ezeket a számomra új emulgeálókat használni? Mehet a receptbe ugyanannyi, mint a régiből?

Az alapkrém receptet nem titkolom, teljesen nyilvános. Torma Viki alapreceptje a kiindulási pont. ez fent van az interneten is, mindenki számára hozzáférhető. Annyit változtatok mindig rajta, hogy az olajokkal kísérletezem, az olíva és búzacsíra olaj helyett mindig váltom az olajokat.

Most éppen dió és jojobaolajat adtam hozzá. A link videóval:

http://divany.hu/shopaholic/2012/09/08/keszitsen_otthon_arcaplot/

A végén, amikor kihűlt a krém, belekevertem az acmellaolajat, E vitamint, Q10-et és a hialuronsavat biztos ami biztos, hátha még jobban fiatalít :) így 50+ életkorban...

Torma Viki recepetje nagyon bevált. Lukrécia oldalán sajnos sok olyan receptet találtam még a kezdeteknél, amikor sírva, dühöngve látta, hogy a recept nem működik, és a drága cuccokat meg beletettem.

Vegyész vagyok, de a kencézésben abszolút nem voltam járatos"

Köszönjük Katának, hogy megosztotta a tapasztalatait!  Várjuk másoktól is a hasonló írásokat!

És íme a fotó az eredményről:

krem.jpg

  

UPDATE, 2017.01.08:

Kata levele az Olivemről, így sikerült:

"Azt szeretném megírni, hogy az Olivemmel a napokban csináltam több arckrémet is, valóban zseniális lett :) 

Pedig ezt a nagy mennyiségű krémet, ami alapkrémnek is és testápolónak is, mielőtt emulgeáltam volna, sírtam, mert olyan rossz receptet kaptam :( 
Ezért haragszom a  rossz recepteket posztolókra.
Testvajként indult, aztán nagyon ócska lett, ha habosítottam, akkor gyönyörű hab lett melegen, kihűlve pedig úgy tört össze, mint a habcsók...
Ha kiöntöttem csak simán tégelybe, akkor ikrás kacsazsír állaga lett, nagyon rosszul lehetett vele bánni, alig akart elkenődni...nem úgy, mint én...
Most ezzel az emulgeálóval gyönyörűen összedolgoztam vizes fázissal, remek lett, mindenki dicséri, még a férjem is."