Hétvégi kenceficőzés

A múltheti acmella krém csodás lett. A bőröm is szereti, és azzal áltatom magam, hogy simább is. Persze egy pár napos használat még nem lehet jelentős. Meg egyébként is, a ráncok megítélése meglehetősen szubjektív. Kellett volna nagy felbontású, közeli fotót készíteni, előtte - utána stílusban. Na, szóval a krém tényleg működik, tessék bátran kipróbálni! Szerintem nincs benne allergizáló anyag, ha az én extra érzékeny bőrömre jó, akkor nagyjából mindenkinek.

Most egy fontos, de elhanyagolt testrészre készítettem a hétvégén krémet:

Mellápoló - dekoltázs krém százszorszép olajjal


1. 10 ml búzacsíraolaj

    10 ml százszorszép olaj

     2 g cetylalkohol

    4  g Lamecreme

2. 70 ml desztillált víz

3. 10 csepp E vitamin

    2 csepp Biokons

Az eljárás a szokásos, vízfürdőben az 1. hozzávalókat olvadásig melegíteni, közben a vizet is langyosítani.

Majd a vizet az olajos fázishoz lassan adagolva, hideg vízbe állítva egyneműsíteni. Ez kb. 4-5 perc. Ha testmeleg, bele az E vitamin és a tartósító. Tégelybe, hűtőbe. Illóolajat tehet bele, aki akar, de nem szükséges. Ez egy adag, kb. 50-60 ml, de érdemes duplázni és úgy könnyebb mérni is.

A másik receptemen még alakítani kell. Rózsavíz, cistus virágvíz, koffein por az alapvető hozzávalók. Egy koffeines ráncsimító szemráncgél lett volna, de nem lett megfelelő az állaga, elég híg és levegősnek tűnik. . Kevés lett a gélesítő?  Pedig az utolsó cistus vizet bontottam fel.Kipróbáltam azért, a hatása jó szerintem, így holnap újra megcsinálom.

Biztatok mindenkit, ne féljen hozzákezdeni a kencekeveréshez! Nem olyan bonyolult, mint leírva. Persze vannak alapszabályok, amit be kell tartani, és némi beruházás kell első körben.  De megtérül, örömet okoz és főleg tudom, hogy mit kentem magamra, és tudom, hogy az jó nekem!

A webáruházban igyekszünk kis kiszereléseket is tartani, hogy ne ipari mennyiségeket kelljen venni.