Cipész cipője

.... naturkencés ekcémája.

Szóval nagy-nagy szégyen ért. Valamitől két ekcémás folt lett a kezemen. Fogalmam sincs mitől, igaz csempézés - festés volt nálunk, így ázott meszes és egyebes vízben eleget. Meg nem is vettem komolyan, nem is értem rá, stb. Egyszóval, mire tudatosult bennem, hogy ezt kezelni kellene, két szép nagy, látványos és viszkető folt lett. Mit tesz ilyenkor egy naturkencés? Hát én szétnéztem a raktárban, mit válasszak és régi sült krumpli illatú kedvencemre, a babassu olajra esett a választásom. Most éppen nem volt időm és kedvem krémet készíteni, így csak tisztán kentem be éjszakánként a kezemet. Három nap alatt el is múlt, pedig tényleg elég ronda volt már. Tanulság nincs, legfeljebb annyi, hogy ne hanyagoljuk el a kezünkön lévő ici-pici foltokat sem. És a babassu olaj (vagy vaj) isteni!