Tényleg zsibbaszt!

a zsibbasztófű!  Egy kedves vásárlónk jelezte, ő bizony a javaslattal ellentétben csak úgy, egy az egyben az arcára kente az acmella kivonatot. És semmi problémája nem lett, kicsit zsibbadt, bizsergett, de úgy gondolja simább is lett a bőre. Én ugyan tartottam tőle, hogy pirosodás, foltok, vagy valami bőrproblémája lesz, de megnyugtatott, hogy semmi.

Na ezt nekem is ki kellett próbálni, lesz ami lesz. Úgyhogy szaporodó ráncaimra kentem én is pár cseppet. Tényleg érezhetően zsibbasztó hatású, és remélem ránctalanító is. Persze ezt csak igen szubjektíven lehet "mérni". Szóval semmi problémát nem okoz a tiszta acmella kivonat használata sem.

Azért én inkább ezt az olajkeveréket gondoltam mostanában használni: Rossz hírem, hogy a Q10 elfogyott és 2-3 hét múlva várható ismét.

Anti-aging arcápoló olaj:


30 ml marula olaj

20 ml argánolaj

5 ml gránátalma magolaj

5 ml acmella kivonat

15 csepp Koenzim Q10

Csak egy alkalmatos üvegbe kell mérni, nem baj, ha nem hajszálpontosan. Kicsit forgatni, hogy keveredjen -ennyi az egész. Nem különösebben zsíros érzésű olaj, akár nappalra is használható.

faceoil.jpg