Sheavaj sokadszor

Már sokszor írtam a sheavajról itt a blogban is, hol és hogyan készül,mire jó, stb. Egy dolgot elfejeltettem megírni, mert eszembe sem jutott, hogy ezt meg kell írni: a sheavaj az tiszta sheavaj, nincs semmi hozzáadva.

Miért írom ezt? Ma egy vásárlónk hívott fel, hogy a sheavaj kakaóvaj és méhviasz illatú, és szerinte ezek is vannak benne, és kérdezte, hogy mennyi kakaóvaj van benne.  Először vásárolt nálunk, és ez nem olyan mint XX cégé. Tényleg nem olyan, hanem szerintem sokkal jobb, de persze ízlések.... Aki azt vásárolta először, annak szokatlan lehet a miénk. De senkit sem akarok rábeszélni, egyszer venni kell többfélét és összehasonlítani.

Nincs is ezzel semmi probléma, természetesen vissza fogjuk venni és visszautaljuk a pénzt is, ahogy az ÁSZF-ben van. De azt feltételezni, hogy amire az van írva, hogy 100% finomítatlan sheavaj, ahhoz mi hozzákeverünk bármit is, kakaóvajat, méhviaszt? Hígitjuk?  Ezt én tényleg nem is értem. Lehet, hogy a vásárló már találkozott ilyen átveréssel? És akkor rólunk is ezt feltételezi? 

Szóval, a www.naturkence.hu oldalon kapható termékekben az és csakis az van, ami az INCI után szerepel! A shevaj csak sheavaj, az argánolaj csak argánolaj, az agyag csak agyag és így tovább. Ha valamelyik olaj pl. a sárgarépa áztatott, akkor az ott van, hogy napraforgó olaj és sárgarépa. Ugyanúgy a krémek, szappanok összes összetevője szerepel. Vagy a kivonatok, extraktumok esetén pontosan felsoroljuk az összetevőket, még a vizet is.

Nem igen szokott hozzászólás érkezni ide, de most szeretném,ha megírnátok a véleményeteket a sheavajról.

Címkék: sheavaj